.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بزرگترين كارخانه كاغذ شمال در مازندران
رييس سازمان صنايع ومعادن مازندران ازساخت بزرگترين كارخانه كاغذ شمال كشور در بندر اميرآباد مازندران در آينده نزديك خبر داد. با تكميل اين كارخانه براي دو هزارنفر شغل ايجاد مي‌شود كه در مرحله اول ‪ ۶۰۰‬نفر به كار مشغول مي‌شوند...
احداث بزرگترين كارخانه كاغذ شمال در مازندران

 رييس سازمان صنايع ومعادن مازندران ازساخت بزرگترين كارخانه كاغذ شمال كشور در بندر اميرآباد مازندران در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا "مصطفي مهدي نژاد" ، بدون‌ارايه مقدار هزينه ساخت و توليد سالانه اين كارخانه افزود: با بهربرداري از اين كارخانه ‪ ۱۵‬درصد نياز كاغذ كشور تامين مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد : مرحله اول اين كارخانه كه با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در استان احداث مي‌شود تا شش ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي تصريح كرد : حدود ‪ ۳۰۰‬كانتينر از دستگاه‌هاي اين كارخانه در بندرعباس بارگيري شد كه بايد به محل ساخت كارخانه در مازندران انتقال يابد.

مهدي نژاد اظهارداشت: با تكميل اين كارخانه براي دو هزارنفر شغل ايجاد مي‌شود كه در مرحله اول ‪ ۶۰۰‬نفر به كار مشغول مي‌شوند.

رييس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت : در زمان حاضر دو كارخانه چوب و كاغذ روزنامه در اين استان فعاليت دارد.

دو هزار و ‪ ۷۰۰‬واحد صنعتي و توليدي در مازندران فعاليت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

abbas 20 اسفند 1385
مواد اولیه حتما چوب است و پدر جنگل مملکت را دربیارن.
نا شناس 21 اسفند 1385
از اين آقاي رئيس هم متشكريم كه اين خبر مهم را به سمع ساروي هاي عزيز رساندند. انگار براي ساري غير از كاغذ سازي كاري بلد نيستند كه انجام بدهند. چرا اعلام نمي كنند كارخانه پتروشيمي را در ساري افتتاح خواهند كرد. راستي دست استمداد به سمت نماينده محترم ولي فقيه دراز مي كنيم كه ايشان با سماجت و اصرار از استاندار و مسئولين بخواهند اينقدر حق ساري را تضييع نكنند و در حالي كه عناصر تند رو و كم انصاف بابلي با زد و بندهاي پشت صحنه و دم عناصر بالا را ديدن كارخانه خودرو سازي را براي خود گرفتند و عناصر قائمشهر، جويبار و سوادكوه پالايشگاه را از آن خود كردند و عناصر بهشهر و نكا فولاد مازندران را در اختيار گرفتند، لا اقل پتروشيمي را براي ساري در نظر بگيرند. انگار مسئولان نسبت به ساري با بغض و كينه و عداوت برخورد مي كنند كه هيچ حقي براي مردم آن قائل نيستند.
نا شناس 23 اسفند 1385
دوست عزیزم سلام
التبه بنده یک بابلی مهاجرم با تحصیلات فوق لیسانس در یکی از استانهای دور ،خیلی هم این فحشهای شما دامن ما ها را نمی گیرد. اما شما که آهسته رو و با انصاف هستی چرا اینقدر تند می روی یک نگاه به همین متن کوتاه نوشته شده خودت بیانداز قطعا تجدید نظری در نظرات خواهی نمود.خواسته شما در رابطه توزیع عادلانه منابع سرمایه گذاری و یا به قولی توسعه متوازن حتی در سطح منطقه به حق است اما نه با این ادبیات.
الله وردی زاده لداری
از قم
نا شناس 25 اسفند 1385
من بعنوان یک مازندرانی معتقدم هرکاری درجهت رشدوتوسعه این استان شودکم است تاکی بایدماخودرا ازدرون خراب کنیم اینقدر بابلی ساروی قائمشهری و........نکنید به خدابس است علت بیکاری وعدم توسعه یافتگی همین حرفهای چرت وپرت بوده است فقط برای مردم کارکنید
نا شناس 26 اسفند 1385
عجب رسميه رسم زمونه حتي ادب در نوشتار هم از بعضي از دوستان به باد فراموشي مي رود و براي يك ساروي اين حق را قائل نيستند كه حتي يك "آخ" هم بگويد. كي گفته علت بيكاري و عدم توسعه يافتگي اين حرفهاي به زعم جنابعالي چرت و پرت است؟ سوال من اين است پس حق ساري كو؟ آيا ساري نياز به رشد و توسعه يافتگي ندارد؟ آيا نيروهاي بابلي با زد و بند بايد هر جا ساروي را گير آورند او را از دور خارج نمايند؟ آقاي الله وردي زاده ادبيات مناسب را به ما بياموزند كه قم شايد مركزي براي همين امر باشد. آقاي الله وردي زاده آيا مي توانيد مدعي باشيد كه ظلم در حق همه بد است الا ساروي؟ آيا مي توانيد توسعه را براي همه به طور متوازن بخواهيد الا ساروي؟ آيا اعتقاد نداريد نيروهاي همشهري شما از ابتداي انقلاب با زد و بند و در اختيار گرفتن پست هاي مديريتي در استان و كشور نسبت به اين شهر مركز استان ظلم روا داشته اند؟ آيا باور داريد كه در كارخانجات داخل ساري بيش از 50% آن را نيروهاي بابلي تشكيل مي دهند ولي در كارخانجات شهر شما با ذره بين و ميكروسكپ هم نمي توان يك نيروي ساروي پيدا كرد؟ اگر دم از انصاف مي زنيد لطف بفرمائيد و كلمه حرف با انصاف هم بزنيد. هر چند دردي از ساروي ها را دوا نمي كند.
مهندس روح الله-بابل 22 اسفند 1389
من به عنوان یک مهندس کامپیوتر بابلی به شدت از این اظهار نظرهای تند و بی انصاف و کودکانه برخی ساروی های عزیز گله و شکایت دارم..اصلا بابلی جماعت عرضه داشتند و تونستند پیشرفت کنند و برای همینه که ما بابلی ها دم از مرکزیت استان میزنیم..اگه شما ها هم میتونید راه مامطیر کبیر این دیار همیشه سبز بهار نارنج رو ادامه بدید،شاید بتونید اندکی این فاصله پیش آمده بین بابل و ساری رو کاهش بدید
نیما 23 اسفند 1389
آخه کینه و حسادت تا کی؟؟شما عرضه پیشرفت کردن ندارید،چه ربطی به ما بابلی ها داره؟! ما بابلی ها اگه بتونیم مرکزیت استان،که حق طبیعی ما ست رو بگیریم خیالمون راحت میشه..
بابل کبیر ؛ پایتخت مذهبی،فرهنگی،سیاسی،علمی و دانشگاهی مازندران و خطه شمال کشور
استاد دانشگاه صنعتی_بابل 16 فروردين 1390
شما ساروی ها نمیتونید کار خاصی انجام بدید و پیشرفت کنید هیچ ربطی به ما بابلی ها نداره..برید دلیل پیشرفت ما بابلی ها و دلیل پسرفت شما ساروی ها رو پیدا کنید و بشینید و برنامه ریزی کنید،همان کاری که ما بابلی ها چندین و چند سال که داریم انجام میدیم و همه و همه به عظمت و بزرگی و اقتدار ما بابلی ها در استان ایمان دارند
یاسر 22 مرداد 1392
خیلی خوبه.ماهم جوان بیکاریم.خداروشکر
ن 5 مرداد 1394
والا ما سه ماهه رفتيم واسه همين کارخانه فرم استخدام برديم هنوز خبری نشده.فقط گفتن تماس ميگيريم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.